On y va - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Titia - WaarBenJij.nu On y va - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Titia - WaarBenJij.nu

On y va

Blijf op de hoogte en volg Titia

12 April 2014 | Nederland, Utrecht

We gaan erheen. Althans, ik ga erheen. In mijn uppie, een groot avontuur tegemoet! Met gemengde gevoelens: vrienden en familie achter laten, maar wel een super toffe reis gaan maken! Via deze blog kunnen jullie mij volgen, ik zal proberen regelmatig een berichtje te plaatsen, en als het lukt uiteraard ook wat foto's uploaden.

Vanavond zal ik via Londen en een lange tussenstop in Doha (Qatar) naar Kathmandu vliegen. Ik begin met een oriëntatieweek in Kathmandu, en daarna vertrek ik naar Pharping, waar ik drie weken les ga geven in een boeddhistisch klooster.

Lieve iedereen,
Tot 3 juni en ik ga jullie allemaal enorm missen!

Kusjes,
Titia

  • 12 April 2014 - 13:21

    Paulus:

    Bonne chance, bon voyage!

  • 14 April 2014 - 12:32

    Leonie:

    Fijn inmiddels te weten dat je reis goed is verlopen, al bleef je bagage ergens hangen, hoop dat dat ook snel goed komt! Un bon séjour à Katmandou! (en vanaf nu in het Nepalees toch?)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Titia

Actief sinds 05 April 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 2717

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 03 Juni 2014

Nepal en Sri Lanka

Landen bezocht: